divendres, 7 d’agost del 2009

Terra Santa

Del 16 al 24 de Juliol quatre joves del Bisbat de Solsona i la Teresa Gené ,delegada de joventut, vam viatjar a Terra Santa en el Pelegrinatge organitzat pel SIJC .Durant aquests nou dies vam compartir , amb altres joves dels Bisbats catalans , estones de meditació i pregària mentre anàvem coneixent els llocs més emblemàtics i importants de la vida de Jesús .Ha estat molt important el poder disposar d’ un guia franciscà , el pare Luís, que ens va acompanyar durant tota la peregrinació.Pelegrinar a Terra Santa és una experiència diferent. Al seguir els passos de Jesús s’ experimenta un acostament cap a ell i es viu l’ Evangeli d’ una altre manera.La meva experiència ha estat molt enriquidora i m’ha permès posar imatges al que ja coneixia pel Nou Testament i això m’ha fet reviure intensament molts episodis de la Vida de Jesús .El Sant Sepulcre i l’ Hort de les Oliveres em van produir una emoció que no es pot explicar, s’ ha de viure. També em va emocionar molt la renovació de les promeses de baptisme en el mateix lloc on va ser batejat Jesús.Saber que Déu ,el nostre Pare , ens estima a tots , que no ens deixarà abandonats , que no és propietat de ningú , que no cap enlloc i que no sap fer altre cosa que estimar ja que ens va enviar el seu Fill per salvar-nos m’ha permès passar aquets 9 dies inoblidables a Terra Santa .Terra Santa és un destí que enriqueix molt i a mi. personalment , el fet de compartir aquest dies amb joves dels Bisbats de Catalunya m’ha servit per obrir-me més als altres i el fet de conèixer persones de fora del nostre indret, en la vida ,és molt important .

MARIONA YUN
Publica Rebutjar