dimecres, 2 de novembre del 2011

Pregària sobre la CARITAT

Vull ser, Senyor, les teves mans, els teus ulls i el teu cor.
Vull mirar a l’altre com Tu el mires: amb amor.
I mira’m també a mi des de l’amor
des del qual em crides i m’envies.
Ho vull fer des de l’experiència del do rebut,
amb la gratuïtat de la donació senzilla i quotidiana
al servei de tots i especialment dels pobres i necessitats.




Envia’m, Senyor i dona’m constància, seny i proximitat.
Ensenya’ m a caminar amb els peus,
de qui acompanyo i m’acompanya.
Ajuda’ m a multiplicar el pa i curar ferides;
a no deixar de somriure i a compartir esperança.
Vull servir sent un altre “Tu” i participar de la teva diaconia.

Gràcies per les empremtes de tendresa i compassió
que has anat deixant en la meva vida.

Gràcies per la teva Paraula i per trobar en ella la llum que m’il·lumina;
en la pregària l’aigua que em fecunda i em purifica;
en l’Eucaristia el pa que encoratja la meva entrega i em dona vida;
i en la meva feblesa, Senyor, la teva presència que m’enforteix. Amén.