dilluns, 21 de juliol del 2008

Sensacions ... JMJ Lourdes'08

De tot allò viscut em quedo amb la presència fraterna d'aquests dies. M'explico: en molts moments, i detalls la presència de Jesús i Maria ha estat entre nosaltres.
En converses, pregàries, moments de caminar, moments de gresca i de cansament... en tots ells hi ha hagut una presència que em porta a continuar dient si, a Aquell que habita en mi i és el centre de la meva vida. Compartir la tasca engrescadora de presentar la nostra vivència de fe a d'altres joves, com a delegats crec que ha estat fantàstic.
Gràcies a Maria que ens ha convocat a viure intensament aquests dies, a la generositat dels nostres bisbes per acollir-nos i acompanyar-nos com a pastors, als preveres que ens han acompanyat per ajudar a explicitar a molts joves allò que anaven experimentant i als protagonistes d'aquesta trobada, els joves per deixar-se estimar per Jesús i Maria.

Ha sigut molt intens i crec que donarà molt de fruit, un bon exemple és el compromís dels joves que han vingut de Tarragona per col·laborar en l'orquestra que volem formar, i l'Alex i la Ariadna es volen confirmar després d'aquesta experiència, donem gràcies a Déu !!

A Sydney el Papa ens ha parlat d'un missatge renovador a la llum de l'Esperit Sant que ens ha de portar a ser testimonis allà on som com a joves cristians. Ara el repte és a les nostres vides, que amb l'ajuda de Maria siguem dignes deixebles de Jesús.

Marisa Jiménez
Delegada Joventut de Tarragona

2 comentaris:

ultra catolica ha dit...

hola soc la Yolanda Mateu una noia que va venir a Lourdes amb l'autobus de tarragona per les jmj realment m'ha emocionat moltissim i realment m'ha deixat molt marcada la espiritualitat de catolicitat que es viu allà realment m'ha impressionat moltissim la gran força de voluntat dels voluntaris que cuiden els malalts i com reza la gent a la gruta es molt increible els malalts tambe com possen tota la seva confiança en Déu i en la Verge realment jo he patit de veritat les estones intenses davant de la gruta rezan per aquesta gent que va amb camilla malalta i amb aquelles cadires de rodes i com posen tota la autoestima en Déu dono gracies a Déu per tota la bona experiencia que m'ha fet viure allí gracies per tot i en especial a tots els delegats de joventuts que heu organitzat aquest viatge i encomanar a la verge les gracies divines de tot el que s'hi viu a Lourdes també moltes gracies per l'esforç de viure la experiencia aquesta amb els mossens i animadors de grups de joves de diverses parròquies

ultra catolica ha dit...

hola soc la Yolanda Mateu una noia que va venir a Lourdes amb l'autobus de tarragona per les jmj realment m'ha emocionat moltissim i realment m'ha deixat molt marcada la espiritualitat de catolicitat que es viu allà realment m'ha impressionat moltissim la gran força de voluntat dels voluntaris que cuiden els malalts i com reza la gent a la gruta es molt increible els malalts tambe com possen tota la seva confiança en Déu i en la Verge realment jo he patit de veritat les estones intenses davant de la gruta rezan per aquesta gent que va amb camilla malalta i amb aquelles cadires de rodes i com posen tota la autoestima en Déu dono gracies a Déu per tota la bona experiencia que m'ha fet viure allí gracies per tot i en especial a tots els delegats de joventuts que heu organitzat aquest viatge i encomanar a la verge les gracies divines de tot el que s'hi viu a Lourdes també moltes gracies per l'esforç de viure la experiencia aquesta amb els mossens i animadors de grups de joves de diverses parròquies