dilluns, 21 de juliol del 2008

"tendabloc" de la JMJ

L'últim dia de la trobada a Lourdes vàrem oferir als joves la possibilitat de fer un tendalog, o sigui compartir amb tothom l'experiència de viure una JMJ a Lourdes, aquestes van ser les seves conclusions:




"Aquesta experiència m'ha servit per estar més aprop de Déu, Gràcies per fer-ho possible"

"Ha estat una experiència nova i diferent. Aquí he pogut conèixer altres joves i aprofundir en la meva fe"

"Sobretot, aquests dies a Lourdes m'han ajudat a reflexionar sobre temes que a la ciutat no tinc temps per a pensar-hi"

"M'ha impressionat molt veure tanta gent de tot arreu! Te'n adones que no estàs sol"

" Durant aquests dies he viscut molt de prop la relació amb Déu. Destacaria la celebració penitencial amb tants joves que ens vàrem reconciliar i rebre el perdó"

" De Lourdes m'emporto una renovació espiritual i un enfortiment de la fe"